Hamarosan új szolgáltatással egészül ki az ismert videómegosztó közösségi oldal, ahol a jövőben zenéket, könyveket, filmeket és akár játékokat is vásárolhatunk.

Két évvel ezelőtt vásárolta fel a Google a YouTube-ot, mely a Reuters jelentése szerint 2009-ben közel 200 millió dolláros bevételt fog termelni. A keresőóriás ezen bevétel jelentős részét a hamarosan elrajtoló új szolgáltatással, egy teljesen új irdetési stratégiával próbálja meg elérni. A lényeg az, hogy a YouTube-on látott trailerek, videók közben felkúszna egy hirdetés, melyre kattintva azonnal az Amazon.com megfelelő, a termék részleteit tartalmazó aloldal jelenne meg. Az így kialakított e-kereskedelmi központban zenét, könyveket, filmeket és persze játékokat is vásárolhatnánk, ráadásul mindezt olcsón, egyszerűen és piszok gyorsan. A Reuters riportja szerint a közösségi lapnak 2008 augusztusa óta több mint 330 millió látogatója volt, ami azt jelenti, hogy a hirdetések igen széles réteghez jutnának el.